راز هایی برای بزرگ تر کردن فضای آپارتمان های کوچک

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/07/03

بزرگ کردن فضای آپارتمان های کوچک امروزی با استفاده از رازهای چیدمان حرفه ای، این امکان را به شما می دهد تا از کمترین فضای موجود در خانه، بیشترین استفاده را ببرید. پس در شرایط سخت و فضای کوچک آپارتمانتان، به فکر نقل مکان نباشید. در این متن تکنیک هایی را معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید با استفاده از آنها در یک آپارتمان کوچک احساس راحتی و آرامش داشته باشید. با ما همراه شوید.

بزرگ تر کردن فضای آپارتمان های کوچک بوسیله طراحی داخلی

نظم دهی به وسایل و تمیز کردن خانه

اگر شما از فضای کوچک خانه خود رنج می برید گام اول این است که به فکر طبقه بندی و نظم دهی به آن باشید و همه جا را تمیز نگه دارید. هنگامی که مبلمان و وسایل خانه شما ظاهری تمیز و مرتب داشته باشند فضای منزلتان بازتر و بزرگ تر جلوه خواهد کرد. سعی کنید از قفسه های دیواری (شلف ها) به عنوان فضای نگهداری از وسایل کوچک استفاده کنید. وسایل بلااستفاده را به کسانی که نیازمند هستند ببخشید و آنهایی را که در مقطع زمانی خاص مورد استفاده قرار می دهید، به انبار منتقل کنید.

بزرگ تر کردن فضای آپارتمان های کوچک از طریق نظم دهی به وسایل

حذف مبلمان غیر ضروری

اگر به دنبال این هستید که فضای خانه بزرگ تر به نظر برسد وقت آن رسیده که از وسایل و مبلمان غیر ضروری دل بکنید و آنها را از فضای داخلی خانه بیرون ببرید. جا به جا کردن مبلمان، ایجاد کردن فضای رفت آمد و حذف مبلمان های غیر ضروری، باعث خواهد شد تا فضای آپارتمان کوچک شما بزرگ تر شود. هدف این است که تا حد امکان کف پوش خانه بیشتر در معرض دید باشد.

بزرگ تر کردن فضای آپارتمان های کوچک از طریق حذف مبلمان غیر ضروری

استفاده از رنگ های سرد و روشن و نورپردازی دکوراتیو

استفاده از رنگ های گرم اغلب باعث می شود تا خانه ای دنج و صمیمی داشته باشید اما متاسفانه این رنگ ها باعث خواهند شد تا فضاهای داخلی منزل شما کوچک تر به نظر برسد. بنابراین بهتر است در خانه های کوچک از نورپردازی دکوراتیو و رنگ های سرد و روشن استفاده شود. هرچه خانه شما روشن تر باشد بزرگ تر جلوه خواهد کرد. نورپردازی دکوراتیو به شما کمک می کنند همه قسمت های خانه شما روشن و پر نور باشد.

بزرگ تر کردن فضای آپارتمان های کوچک از طریق استفاده از رنگ های سرد

استفاده از آینه در مقابل پنجره و چراغ های روشنایی

آینه های بزرگ را در فضای نورگیر مقابل پنجره ها و چراغ های روشنایی خانه قرار دهید. با این کار می توانید در طول شبانه روز از انعکاس نور در آینه کمک بگیرید و روشنایی خانه را بیشتر کنید. به علاوه استفاده از آینه در خانه باعث عمق بخشیدن به فضا می شود.

بزرگ تر کردن فضای آپارتمان های کوچک از طریق استفاده از آینه

حذف دیوارهای غیر باربر

داشتن پلان باز و حذف دیوارهای غیر باربر می تواند آخرین گزینه برای شما باشد. برای این کار حتماً از اهالی فن و یک متخصص کمک بگیرید تا به شما بگوید که کدام دیوار در خانه شما حکم دیوار باربر را ندارد و می توان آن را حذف کرد. فقط فراموش نکنید که پس از پایان کار ترمیم کف پوش و سقف فضا ضروری خواهد بود.

بزرگ تر کردن فضای آپارتمان های کوچک از طریق حذف دیوارهای غیر باربر

منبع: نمناک namnak.com

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: خوب

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید