کتابچه های راهنمای سفر در توسعه گردشگری

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1396/06/25

اگر گردشگران خارجی درباره ایران اطلاعات کافی نداشته باشند چگونه می توان از آنها انتظار داشت به ایران سفر کنند؟ شرط اصلی جذب گردشگران خارجی، اطلاع رسانی کافی به زبانی است که به آن تسلط دارند. به طور کلی سایت های چندزبانه، نرم افزارها و بروشورهای گردشگری، در جذب گردشگران خارجی بسیار موثر بوده و ایجاد انگیزه می کنند.


کتابچه های راهنمای سفر، راهکار توسعه گردشگری

یکی از مشکلات اصلی در زمینه اطلاع رسانی آن است که حتی سایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز به زبان فارسی است و هنوز مطالب آن به زبان انگلیسی روی سایت قرار نمی گیرد در حالی که سایت این سازمان و بسیاری از سازمان های مرتبط با گردشگری باید به چند زبان اصلی دنیا ترجمه شده و به گردشگران بین المللی اطلاعات ارائه دهند.


اطلاع رسانی به زبان انگلیسی روی سایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

وجود کتابچه های راهنمای سفر، سایت های گردشگری و نرم افزارهای گردشگری به زبان های بین المللی و زنده دنیا بسیار مهم است و ما باید از سال ها پیش، به فکر انتشار کتابچه های سفر به چندین زبان زنده دنیا می افتادیم. بخش خصوصی می تواند کتابچه های راهنمای سفر را منتشر کند، اما برای این کار باید از حمایت دولت برخوردار شود. برای بخش خصوصی، نشر کتابچه های راهنمای سفر در دیگر کشورهای دنیا باید سرمایه گذاری کلان انجام دهد و اطمینان حاصل کند برگشت سرمایه خواهد داشت.


سایت های گردشگری به زبان های بین المللی و زنده دنیا

عکس، کلیپ های تبلیغاتی و بروشورها نیز می تواند ایران را به گردشگرانی که تاکنون هیچ اطلاعی درباره آن نداشته اند، معرفی کند. وقتی بسیاری از گردشگران خارجی در سراسر دنیا هیچ اطلاعاتی درباره ایران ندارند نمی توان از آنها انتظار داشت به کشور سفر کنند. شرط نخست برای جذب آنها معرفی ایران امن و زیباست.


منبع: خبرگزاری دنیای سفر

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: معمولی

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید