کاهش هزینه سفرهای نوروزی چگونه ممکن است؟

اشتراک گذاری از طریق تلگرام به اشتراک گذاری در تلگرام
با کلیک بر روی این دکمه، می توانید این مطلب را در تلگرام به دوستان و گروههای خود معرفی کنید.
گردآوری کننده گردآوری: احسان بلوریان، 1397/12/10

حتما لازم نیست میلیونر باشید تا سفر کنید و تجربه‌ای خاطره انگیز برای خود رقم بزنید، کافیست تا مهارت درست و به جا مصرف کردن را یاد بگیرید. خیلی از مواقع دانستن بیش تر به درست مصرف کردن و درنتیجه کم خرج شدن مسافرت شما کمک خواهد کرد. ما برای تقویت این نگاه در سفر پیشنهادهایی داریم که به کارتان می آیند پس ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

پیشنهادهایی برای کاهش هزینه سفرهای نوروزی

تقسیم کردن هزینه ها

همسفر شدن با چند نفر از بستگان نزدیک و مورد علاقه به طور قطع هزینه های مختلف ایاب و ذهاب، محل اقامت و غذا و .. را کاهش می دهد. چرا که با تقسیم هزینه ها و پرداخت سهم خود تا حدودی هزینه ها کاهش می یابد. البته در سفرهای گروهی انتخاب یک نفر به عنوان مادر خرج می تواند هزینه ها را مدیریت کند البته باید کارها و امور سفر بین افراد به سهم مساوی تقسیم شود تا بتوان تا حد امکان هزینه ها را کم کرد.

وسیله نقلیه مناسب مسافرت

در سفر گروهی می توان به جای چند خودرو با تقسیم افراد در خودروهای خالی ازمیزان تردد کم کرد و یا با کرایه کردن یک مینی بوس یا ون با نرخ مناسب و در نهایت تقسیم هزینه آن، سفر را با قیمت مناسبتری به پایان برد. یکی از فواید وسیله نقلیه دربستی، در اختیار بودن آن است. شما به سادگی در طول مسیر می‌توانید به دلخواه توقف کرده ‌یا از برخی مکان‌ها و روستاهای سرراهی به صورت کوتاه بازدید کنید.

بهترین انتخاب، غذاهای محلی

توجه داشته باشید بسیاری از غذاهای محلی و نیز بومی علاوه بر اینکه سالم و نیز ساده هستند، از دیدگاه مالی و اقتصادی نیز بسیار با صرفه می باشند. لازم به ذکر است علاوه بر صرفه جویی در هزینه های سفر، خوردن و تجربه غذاهای محلی می تواند تجربه ای بسیار لذت بخش و ایده آل را برای شما فراهم آورد.

داشتن اطلاعات، سرمایه اصلی در سفر

داشتن اطلاعات لازم و کافی پیرامون مقصد سفرتان، جاده ها و مسیرهای ارتباطی، اماکن دیدنی و مورد علاقه شما برای دیدار و بازدید و… می تواند نقشی مهم و اساسی در کاهش میزان هزینه های سفر شما داشته باشد.

سخن آخر

و اما سخن آخر اینکه برخی از وسایل ضروری را پیش از سفر تهیه کنید تا ناگزیر نباشید این ابزار یا مواد خوراکی را به بهای بیشتری بخرید، خودتان که بهتر می دانید، چیزهایی مانند آب معدنی، تنقلات و سایر وسایل موررد نیاز..


منبع: بیتوته

میزان رضایت شما از این مطلب چیست؟
عالی خوب معمولی بد خیلی بد
میانگین نظرات تاکنون: خوب

اشتراک گذاری از طریق تلگرام این مطلب را با دوستان خود در تلگرام به اشتراک بگذارید !

مجله گردشگری جاکو
کانال تلگرام جاکو

صفحه اینستاگرام جاکو
آلمان - صفر تا صد

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که ...
مکانها و فضاهای مسکونی خالی خود را (حتی یک اتاق)، بدون واسطه، حتی برای یک شب اجاره دهید. حتما به درآمد حاصل از آن فکر می کنید!
ثبت مکان در جاکو از شما، معرفی مشتری از ما

همین الان یک مورد ثبت کنید